MANAGEMENT ASSISTENTE

  • Fulltime
  • Hybride
  • Parttime
  • Nieuwegein
  • Deze positie is vervuld

Voor een internationaal onderzoeksinstituut

Onze opdrachtgever is een internationaal onderzoeksinstituut op het gebied van drinkwaterkwaliteit, de watercyclus en duurzame ontwikkeling

straidahead 123 nieuwebaan.nl watermark management assistente

Management Assistente gezocht
Locatie Nieuwegein

Voor onze opdrachtgever, een internationaal onderzoeksinstituut


Wij zoeken een Management Assistente voor onze opdrachtgever, een internationaal onderzoeksinstituut op het gebied van drinkwaterkwaliteit, de watercyclus en duurzame ontwikkeling met als missie “bridging science to practice”. Het bedrijf is gevestigd in Nieuwegein in een nieuw, duurzaam gebouw met “state of the art” laboratoria. Vanuit twee kennisgroepen “Water” en “Duurzaamheid & Transities” wordt er met 190 medewerkers gewerkt aan diverse innovatieve projecten in Nederland, in Europa maar ook daarbuiten.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de management assistente?

In deze functie word jij het aanspreekpunt voor de manager van de kennisgroep Corporate Services. Daarnaast werk je samen met je collega voor de teamleiders van alle kennisgroepen (Duurzaamheid & Transities, Water en Corporate Services). Samen stel je inwerkschema’s op voor nieuwe collega’s. Daarnaast beheer jij de agenda, stel je de prioriteiten en beheer je de mailbox. Het plannen van de vergaderingen, het verzamelen van de vergaderstukken en de verspreiding daarvan behoort ook tot jouw takenpakket. Overige werkzaamheden zoals de post handel je zelfstandig af. Werkplezier haal je uit basiswerkzaamheden zoals het plannen, agendabeheer en archiveren. Bovenal ben je in staat om zelfstandig en op je eigen manier de werkzaamheden invulling te geven en af te handelen.

Wat zoekt onze opdrachtgever?

Ten eerste beschik je over een Mbo+/Hbo werk- en denkniveau en kennis van MS Office en Outlook. Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding in de secretariële richting. Daarnaast beheers je zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed, zowel in woord als geschrift. Je werkt zelfstandig, accuraat en je hebt affiniteit met systemen en processen. Je bent in staat om zelf prioriteiten te stellen. Communicatief ben je sterk. Je vindt het een uitdaging om samen met gezellige collega’s het verschil te kunnen maken. Kerncompetenties die bij je passen zijn initiatiefrijk, flexibel, integer, klantgericht, nauwkeurig, organisatorisch sterk, proactief en samenwerken.

Wat mag je van onze opdrachtgever verwachten?

Een veelzijdige en vooral zelfstandige functie binnen een hecht team en een internationaal groeiende onderneming waarin je veel kunt leren en een directe bijdrage kunt leveren. Daarnaast biedt onze opdrachtgever een jaarcontract (met intentie tot vast dienstverband daarna), een marktconform salaris, afhankelijk van jouw ervaring en prima arbeidsvoorwaarden waaronder een naar eigen wens in te vullen keuzebudget. Daarnaast is ruimte voor persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling zoals het volgen van cursussen en vaardigheidstrainingen. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden en je ontvangt een laptop en mobiele telefoon van het bedrijf.